La filial de Electricfor a Bangalore Electricfor Heating Systems India acaba de rebre el certificat ISO 9001:2015. Aquest estàndard constitueix una de les millors garanties que poden avalar el disseny i la fabricació de les seves resistències elèctriques. És així pel fet que és la base del Sistema de Gestió de Qualitat a nivell mundial.
Es tracta d'una norma internacional que té com objectiu que les empreses puguin dur a terme un sistema efectiu amb el qual administrar i millorar els seus productes o serveis. Complir-la significa estar a l'ordre del dia en el que a bones pràctiques de gestió respecta. I és que la qualitat i la confiança s'expressen de manera singular a través de l'ISO 9001:2015 per ser l'única norma de certificació no sectorial específica per a sistemes de gestió de qualitat. La satisfacció del client i la generació de productes i serveis compatibles són part dels seus objectius més importants.
Tüv Índia és una de les organitzacions líders en inspecció i certificació del país asiàtic. Ha estat l'encarregada de fer el seguiment de la gestió de qualitat que Electricfor Heating Systems India exerceix durant tot el procés de fabricació dels seus elements calefactors. Al llarg dels últims darrers vuit anys, la nostra planta situada a Bangalore s'ha convertit en un referent de la manufactura local índia gràcies als seus projectes per als sectors hidràulic, de gas, petroli i energies renovables. Ara, amb l'obtenció del certificat ISO 9001: 2015, consolida encara més la seva competitivitat dins del mercat global.
El nou certificat obtingut s'aplica als àmbits de disseny, fabricació i servei d'equips de calefacció industrial i els seus productes afins. Per a demostrar de manera constant la capacitat d’Electricfor India per a produir resistències elèctriques que compleixin tots els requisits legals i reglamentaris aplicables, estarà subjecte a auditories de vigilància periòdiques, satisfent així les expectatives canviants dels clients.
En línies generals, els sistemes de gestió de la qualitat optimitzen els processos de producció i servei, i el seu resultat més valuós és l'augment de l'eficiència. Ben implementats i basats en la norma ISO 9001: 2015 minimitzen el risc potencial per als clients. Les bones pràctiques que engloben marquen el compromís de les empreses amb la millora contínua.
Impliquen per tant molts avantatges, entre les quals destaquen una major participació i un major compromís per part de la direcció, l'establiment d'un marc per a la millora de l'acompliment i aconseguir un nivell millorat de consciència dels empleats. També una millor comprensió de les expectatives dels clients. De quina forma? Per exemple integrant, com a requisit, l'enfocament en processos i el pensament basat en riscos, o incorporant en totes les activitats el mètode PFVA (Planificar-Fer-Verificar-Actuar, també conegut com PDCA en anglès, per Plan-Do-Check-Act).
Electricfor garanteix a més que es mantinguin els estàndards de disseny aplicats a les seves resistències elèctriques a través de tota una sèrie de controls sistemàtics del procés de fabricació. Pot consultar-los al nostre apartat sobre Qualitat.
Tornar